X

Internetový prehľadávač, ktorý používate nie je aplikáciou plne podporovaný.

Niektoré funkcie nemusia fungovať korektne. Odporúčame stiahnuť niektorú z moderných internetových prehľadávačov tu, alebo si otvorte zjednodušenú verziu stránok null.

Naša stránka používa cookies. Jej používaním súhlasíte s podmienkami použitia cookies. Rozumiem

Pre zvýšenie komfortu a možnosti optimálneho využitia všetkých funkcií si prosím zapnite vo svojom prehliadači Javascript. Návod

Klubové body - Klub Plus

Stávkové príležitosti
Ligy

Top 10

  Celková 3. etapa 2017
  Prezývka Body
1 kulo11 21659
2 stepbystep 8097
3 Zlaticko3 7598
4 fenin17 5773
5 Jolo1 5265
6 Jozeff 4775
7 lili 4740
8 kuki8 4127
9 Myslitel10 3917
10 Steves 3776

Klubové body

ČO SÚ KLUBOVÉ BODY:

  • Každý člen vernostného programu FORTUNA KLUB PLUS (FKP) získava za uzatvorené stávky klubové body, ktoré sú evidované na jeho bodovom konte
  • Počet bodov sa získava podľa výšky vkladu: 1 bod = stavených 0,50 €
  • Maximálny denný limit, ktorý môže člen FKP získať je 500 bodov

ZA ČO SA DAJÚ BODY VYMENIŤ?

Všetky služby a produkty je možné si pozrieť a zakúpiť prostredníctvom eshopu tu:

AKO POSTUPOVAŤ PRI VÝMENE BODOV ZA SLUŽBY A PREDMETY?

  • Nákup, resp. objednávku vybraného predmetu, či služby môže člen FKP vykonať na ktorejkoľvek pobočke Fortuny spolu s klubovou kartou a preukazom totožnosti, alebo prostredníctvom eshopu na www.ifortuna.sk
  • Pri nákupe cez eshop postupujte nasledovne: Vyberte si predmet alebo službu z ponuky ("kúpiť"), v košíku zadajte "objednať", vyberte pobočku, na ktorú chcete aby vám bol predmet doručený (pri nákupe bonusov, voľných tiketov a zájazdov vyberte akúkoľvek zo zoznamu pobočiek - údaj je iba informatívneho charakteru) a dokončite objednávku. Pri vyzdvihnutí objednaného predmetu na pobočke je nutné sa preukázať klubovou kartou.
  • Pri objednávke u obsluhy v pobočke a následnom odpočítaní bodov z klubovej karty člena FKP obdržíte potvrdenku s uvedeným názvom predmetu a počtom bodov, na základe ktorej vám bude predmet, po jeho dodaní na pobočku, vydaný
  • Voľné tikety obdržíte od obsluhy okamžite. Pri nákupe cez eshop vám bude kredit pripočítaný na hráčske konto do 24 hodín. Bonus 100% vám bude aktivovaný okamžite po zakúpení. Vklad na váš hráčsky účet uskutočnite až po tejto lehote. Pri nákupe zájazdu budete kontaktovaný zástupcom partnerskej cestovnej kancelárie do troch pracovných dní, ktorý s vami dohodne všetky podrobnosti
  • Lehota na dodanie predmetu na pobočku je 30 dní
  • Spoločnosť FORTUNA SK si vyhradzuje právo zvoliť konkrétny model, resp. typ a špecifikáciu predmetu na základe aktuálnej ponuky partnera
  • Všetky predmety budú distribuované len do vypredania zásob
  • Spoločnosť FORTUNA SK si vyhradzuje právo kedykoľvek uvedenú ponuku zmeniť, resp. ukončiť
  • Výrobky z kategórie elektronika sa reklamujú priamo u dodávateľa, kontakt poskytne FORTUNA SK, a. s. na vyžiadanie klienta. Reklamácie ostatných predmetov sa uskutočňujú na pobočke, na ktorej bol predmet členovi vydaný. Pri reklamácii je potrebné predložiť obsluhe pobočky reklamovaný predmet. Obsluha pobočky vypíše reklamačný protokol, ktorý spolu s reklamovaným predmetom zašle na ústredie spoločnosti FORTUNA SK. Na základe reklamácie bude predmet vymenený za nový alebo v prípade predmetov, ktoré už nie sú v aktuálnej ponuke spoločnosti FORTUNA SK bude nahradený predmetom podľa výberu člena z aktuálnej ponuky predmetov v bodovej hodnote reklamovaného predmetu. Reklamácie darčekových predmetov zakúpených prostredníctvom eshopu prebiehajú na ústredí spoločnosti FORTUNA SK, a. s. Einsteinova 23, 851 01 Bratislava.

Upozornenie!

  • Získané body za príslušný kalendárny rok má člen právo vyčerpať najneskôr do 31. decembra príslušného kalendárneho roka.
  • Za LIVE Stávky sa klubové body nepripočítavajú.