Časté otázky

Neviem sa prihlásiť do svojho hráčskeho účtu.

Odporúčame skontrolovať správnosť prihlasovacích údajov (veľké a malé písmena, čísla, atď.). V prípade, že si nepamätáte heslo je potrebné použiť možnosť „Zabudli ste heslo?“.

Nefunguje mi dotácia hráčskeho konta.

Skontrolujte, či ste správne zadali požadované údaje o platobnej karte, či je Vaša platobná karta platná, či máte dostatok finančných prostriedkov na účte, či ste neprekročili denný povolený limit na karte, alebo či máte povolené online platby na karte.

Zabudol som PIN a neviem si ho zresetovať (zmeniť).

V tomto prípade je potrebné kontaktovať zákaznícku podporu e-mailom na kontakt@ifortuna.sk, prípadne na tel. č. +421 2 5788 4290.

Keď zadám IBAN, nezostane uložený.

Skontrolujte správnosť číslic a formát IBAN-u (musí mať 24 znakov bez medzier).

Pri dotácii hráčskeho konta mi odrátalo peniaze z bankového účtu, ale na hráčske konto mi ich nepripísalo.

Prosím, zašlite nám údaje o platbe (dátum, čas, suma, variabilný symbol, prípadne posledné 4 čísla platobnej karty) na e-mailovú adresu kontakt@ifortuna.sk.

Je v mobilnej aplikácii desktop verzia?

Nie, v mobilnej aplikácii sa nenachádza desktop verzia.