Prihlásenie
Na www.ifortuna.sk nájdete v pravej hornej časti okna prihlasovací formulár.
Do prihlasovacieho formulára zadáte svoje prihlasovacie údaje: Prihlasovacie meno a Heslo. Oba tieto údaje Vám prišli prostredníctvom SMS na mobilný telefón, uvedený v zmluve, okamžite po aktivácii Vašho konta.
UPOZORNENIE: Systém rozlišuje veľké a malé písmená, preto je dôležité aby ste údaje zadávali správne. Heslo nesmie obsahovať medzeru.
ZABUDLI STE PRIHLASOVACIE ÚDAJE? V prípade, že si svoj alias alebo heslo nepamätáte navštívte pobočku, kde Vám po predložení Vašej členskej karty údaje opätovne zašlú na Váš mobilný telefón. Ak ste zabudli iba svoje heslo, stačí kliknúť na položku Prihlásiť a v následnom okne kliknúť na odkaz Zabudli ste heslo? Po vyplnení Aliasu a čísla Vašej členskej karty Vám obratom príde SMS s Vaším heslom.
BEZPEČNOSŤ: Odporúčame zmeniť prístupové heslo, pri každom podozrení, na zneužitie inou osobou. Zvyšujete tým bezpečnosť Vášho hráčskeho účtu. Počet zmien bezpečnostných hesiel nie je obmedzený ani spoplatnený.
Informácie o konte
Po úspešnom prihlásení sa zobrazí informačné okno Vášho I-Konta.
- Prihlásený
- zobrazuje sa tu Vaše Meno a Priezvisko
- Stav konta
- zobrazuje sa tu čiastka, ktorú máte na Vašom I-Konte
- Klubové body
- zobrazujú sa tu klubové body, ktoré ste nazbierali stávkovaním na pobočke a na internete
- Majstrovské body
- zobrazujú sa tu body, ktoré ste získali v Majstrovstvách v tipovaní
Užívateľský profil
- Prehľad LIVE tiketov
- zobrazuje sa tu história tiketov, podaných výhradne v rámci LIVE stávok
- Prehľad tiketov
- zobrazuje sa tu história tiketov, ktoré boli podané na Vašu členskú kartu bez rozdielu či ide o stávky podané na pobočke, cez SMS alebo na internete, všetky vyplatené tikety, stornované stávky. Je možné zistiť dátum podania stávky, status, typ stávky atď. V tejto časti je možné nastaviť oznamovanie statusu konkrétneho tiketu tzv. SMS servis (viď. nižšie) cez SMS.
- Prehľad e-tiketov
- v prípade, že zostavujete stávky prostredníctvom internetu, práve tu sa zobrazujú tie, ktoré neboli ešte podané, no rozhodli ste sa ich uložiť ako pripravený tiket.
- Dotácia I-konta
- v tejto časti môžete navýšiť svoje I-Konto. Konto je možné doplniť prostredníctvom nasledujúcich platobných možností. Upozornenie: Každý vklad prostredníctvom uvedených spôsobov je z dôvodu identifikácie platby potrebné vykonávať výhradne cez užívateľské konto (Užívateľský profil » dotácia I-Konta).
- Žiadosť o výplatu
- v tejto sekcii je možné požiadať o výplatu z Vášho I-Konta. Zadáte čiastku, vyberiete si či chcete hotovosť vybrať na pobočke alebo previesť na Váš bankový účet a potom kliknete na Vyplatiť. O úspešne zrealizovanej operácii budete informovaní SMS správou. Viac o výberoch z I-Konta sa dozviete v tejto sekcii.
- Prehľad fin. operácií
- zobrazujú sa tu finančné operácie uskutočňované z Vášho I-Konta. Platba za stávky, výplata stávok, výber z konta, vklad na konto atď.
- Zmena hesla
- tu je možné zmeniť svoje heslo. Po prvom prihlásení Vás systéme automaticky vyzve na zmenu hesla. Nové heslo musí byť zložené najmenej zo 6 znakov, môže obsahovať aj číslice, čo však nesmie obsahovať sú medzery. Heslo si dobre zapamätajte lebo je dôležité pri výberoch alebo platbách na pobočke.
- Zmena údajov
- v tejto časti, je možné meniť niektoré svoje údaje, ktoré ste uviedli pri uzatváraní zmluvy o I-Konte. Údaje, ktoré je možné zmeniť sú: ulica, mesto PSČ, bankové spojenie, telefón a email.
- Uživateľská ponuka
- Pod oknom Užívateľský profil sa nachádza okno Uživateľská ponuka. V tejto časti si môžete stávkovú ponuku upraviť podľa vašich predstáv. Ak sa zaujímate len o konkrétne ligy alebo šport je táto časť určená práve Vám.
- Vybrerte si konkrétne ligy alebo športy a následne vybrané položky uložte tlačidlom Uložiť nastavenie. Od tohto okamihu sa Vám budú zobrazovať v klientskej ponuke iba vami vybrané položky.
- Z jednotlivých ponúk je možné zostavovať stávky a podať ich prostredníctvom internetu. Ak navštívite pobočku a predložíte svoju členskú kartu, obsluha Vám ochotne vytlačí Klientskú ponuku s Vami vybratými položkami. Tento výber položiek je na vašej karte dovtedy pokým ho cez nastavenie nezmeníte.
- V prípade, že chcete vidieť kompletnú ponuku (so všetkými ligami, športmi) či už na dnes, zajtra alebo niektorý deň stačí kliknúť na ľavú stranu obrazovky, kde je možné vybrať si z konkrétnej ponuky.
- Servis špeciál
- Chcete mať prehľad o najaktuálnejších stávkových príležitostiach, štatistiky a najčerstvejšie tabuľky jednotlivých líg? Práve v tejto sekcii nájdete niekoľkokrát denne aktualizovaný Servis špeciál úplne zadarmo. Viac o tejto rozšírenej kurzovej ponuke sa dozviete v tomto článku.
- číslo tiketu - 16 miestne číslo tiketu, ktorého stav chcete zistiť
- zadať vklad
- prepočítať tiket
- zmazať tiket
- odoslať tiket
- náhľad
- Nepovolená kombinácia! Kurz nebol pridaný- na tikete je už daná kombinácia zápasov (napr. 1. polčas, dá 1. gól a pod.)
- Nebola splnená podmienka obmedzenia ligy.- na tikete môže byť podaný iba jeden zápas z Favorita dňa
- Nebola splnená min. násobnosť.- na tikete je zápas resp. zápasy, ktoré je možné podať iba s minimálnou násobnosťou (napr. 5 kombinácia pri Slovenskej lige).
- ponuka dnešných kurzov
- ponuka zajtrajších kurzov
- kompletná ponuka
- zadať vklad
- prepočítať tiket
- zmazať tiket
- uložiť tiket
- náhľad
- prostredníctvom Vášho účtu na www.ifortuna.sk
- na domovskej pobočke
- prostredníctvom Vášho účtu na www.ifortuna.sk
- na pobočke (je možné iba zasielať heslo, nie je možné ho meniť – kvôli bezpečnosti Vášho účtu)
SMS servis
SMS servis je informovanie o stave tiketu (či tiket vyhral alebo prehral). Štandardne je servis nastavený na položku NIE, v prípade potreby je možné položku prestaviť na ÁNO. V momente rozhodnutia všetkých stávkových príležitostí príde na Váš mobilný telefón informácia o stave tiketu.
Informovanie o stave tiketu je možné nastaviť aj odoslaním SMS správy na telefónne číslo +421 902 020 737. Po odoslanej SMS správe, dostanete na svoj mobilný telefón spätnú správu v okamihu, ako budú rozhodnuté všetky zápasy na tikete, a ktorá Vás bude informovať, či boli resp. neboli Vaše tipy úspešné.
Tvar SMS správy na SMS servis:
SMSčíslotiketu
Cena príchodzej správy pri SMS servise je 20 klubových bodov.
Zostavenie tiketu - po prihlásení
Krok 1 - výber z ponuky
Na stránkach iFortuny môžete vyberať z kurzovej ponuky Fortuny. A to v niekoľkých kategóriách. Je možné zvoliť dnešnú či zajtrajšiu ponuku, ale aj kompletnú, ktorá v prehliadači zobrazí všetky herné príležitosti.
Vyberať môžete aj podľa športových oblastí. Ak si zákazník klikne napríklad na oblasť Futbal, zobrazí sa mu kompletná ponuka na futbal.
Krok 2 - výber stávkových príležitostí
Krok 3 - zostavenie tiketu
Ďalším krokom je výber stávkových príležitostí. Kliknutím na ktorýkoľvek kurz sa začne vytvárať stávka - tiket. Nové okno s práve pripravovaným tiketom sa otvorí v pravom hornom rohu obrazovky. Tento tiket je aktualizovaný v momente, keď pridáte/odoberiete/zmeníte stávkovú príležitosť. Vždy méte možnosť tiket aktualizovať ručne pomocou tlačidla prepočítať tiket.
V okne so zostaveným tiketom máte okrem iného možnosť:
Pri stávkovaní cez internet sa môžu vyskytnúť tieto upozornenia:
Krok 4 - práca s hotovým tiketom
Po stlačení tlačidla staviť je Vaša stávka - tiket prijatá. V prípade, že podáte tiket za vyššiu sumu alebo by bola na tikete vysoká výhra, môže sa stať, že tiket bude autorizovaný (schvaľovaný) bookmakerom. V tomto prípade počkáte, kým bookmaker stávku schváli alebo obmedzí. Po schválení stávky môžete tiket potvrdiť. Vklad sa automaticky odpočíta z Vášho konta.
STORNOVANIE TIKETU
Stornovanie tiketu podaného cez internet nie je možné.
Kontrola tiketu
Pod čiarovým kódom tiketu je najprv uvedené dlhšie číslo, ktoré tvorí číslo tiketu. Za pomlčkou je umiestnené kratšie číslo - kontrolný kód tiketu. Po zadaní oboch požadovaných údajov do sekcie Kontrola tiketu sa zobrazí váš tiket.
Pod zobrazeným konkrétnym tiketom sa stále zobrazí aj odkaz (link) na váš tiket. Ak ho vložíte do e-mailu a pošlete priateľom a známym, môžu si prezrieť váš tiket a vy už nemusíte nič diktovať a zdĺhavo popisovať.
Zoradenie ponuky
Zápasy v ponuke sú automaticky zoradené podľa infočísla. Systém radenia ponuky kurzov umožňuje vzostupne zoradiť tieto zápasy v každej tabuľke podľa vybraného parametru. Stačí si len vybrať typ zoradenia a kliknúť na jeho názov.
Systém zoradenia môžete nájsť na stránkach:
Zoradenie podľa názvu
Tiež máte možnosť zoradiť zápasy v ponuke abecedne, t.j. podľa názvu. Túto funkciu možno využijete u strelcov gólov, kde tak rýchlejšie vyhľadáte konkrétneho hráča.
Zoradenie podľa času
Možnosť zoradiť zápasy podľa času asi využijete najviac. Zápasy budú v rámci ligy zoradené podľa dátumu a času vzostupne.
Zoradenie podľa Favorit 1
Favorit 1 umožní zoradiť zápasy v lige tak, aby začínali od najväčších domácich favoritov. Zoradenie Favorit platí len pre zápasy, polčasy alebo tretiny.
Zoradenie podľa Favorit 2
Favorit 2 umožní zoradiť zápasy v lige tak, aby začínali od najväčších hosťujúcich favoritov. Zoradenie Favorit platí len pre zápasy, polčasy alebo tretiny.
Anonymné prihlásenie
Stávky je možné podávať aj anonymne – bez prihlásenia. Postup je podobný ako pri prihlásení sa na stránku www.ifortuna.sk.
Krok 1 - výber z ponuky
Krok 2 - výber stávkových príležitostí
Krok 3 - zostavenie tiketu
V okne so zostaveným tiketom máte okrem iného možnosť:
Krok 4 - práca s hotovým tiketom
Po stlačení tlačidla uložiť e-tiket sa vám objaví oznam Tiket bol uložený s číslom .... Po kliknutí na uvedený oznam získate tlačový náhľad tiketu, kde máte možnosť buď celý tiket vytlačiť, alebo si len opíšete jeho unikátny kód, ktorý sa nachádza pod čiarovým kódom. S jedným, či druhým stačí prísť na ľubovoľnú pobočku. Obsluha buď načíta čiarový kód, alebo zadá do programu unikátny kód a tiket vám vytlačí aj s vopred pripravenými sumami.
Týmto spôsobom je možné jednoducho si pripraviť ľubovoľné množstvo tiketov a staviť sa na ktorejkoľvek pobočke Fortuny. Rovnako je to aj s vyzdvihnutím výhry. Vyplatíme vám ju na ktorejkoľvek pobočke bez ohľadu nato, na ktorej pobočke ste stavili.
Zápasy uložené na tomto tikete, rovnako ako vklad, nie sú záväzné, na pobočke ich môžete zmeniť!
Pokiaľ sa niektorý zo zápasov na tikete začne hrať ešte pred jeho podaním, tiket vám na pobočke nezoberú. Máte samozrejme možnosť rozohratý zápas z tiketu vyradiť a pridať iný zápas, alebo zmeniť vklad na tiket, či skupinu.
Ak sa medzičasom kurz zmenil, tiket bude vytlačený s aktuálnym kurzom, ktorý je na pobočke v čase podania tiketu.
Klientské údaje
Identifikácia
K jednoznačnej identifikácii I-KONTA, vkladov na I-KONTO a výberov z I-KONTO slúžia údaje uvedené na Vašej zmluve.
Kontaktné údaje, ktoré sú uvedené v Zmluve o uzatváraní stávok prostredníctvom služby I-Konto máte možnosť meniť, a to:
Zmena prístupového hesla je možná po prihlásení do systému, zvolením nového hesla a jeho potvrdením:
Odporúčame zmeniť prístupové heslo, pri každom podozrení, na zneužitie inou osobou. Zvyšujete tým bezpečnosť Vášho hráčskeho účtu. Počet zmien bezpečnostných hesiel nie je obmedzený ani spoplatnený.
V prípade, že heslo zabudnete, môžete o vystavenie nového požiadať na ktorejkoľvek pobočke alebo cez www.ifortuna.sk v sekcii „Zabudli ste heslo?“
Na pobočke
Na pobočke môžete na svoje hráčske konto vkladať peniaze, bezhotovostne platiť, nechať si pripísať výhru na svoj účet alebo vyberať hotovosť.
Na zadanie žiadosti o výber sa musíte prihlásiť do svojho hráčskeho konta a zadať požiadavku na výber v časti Vklady a výber/ Žiadosť o výber/ Výber na pobočke.
Po schválení výberu vám príde potvrdzovacia SMS v znení "Prezývka - Vasa ziadost o vyplatu bola schvalena. Platnost ziadosti je 24 hodin." Bez potvrdzovacej SMS žiadosť o výber schválená nie je.
Po prijatí potvrdenia prostredníctvom SMS stačí prísť na pobočku a zadanú sumu si vybrať.