Požiadavku o vklad na konto môžete zadať po prihlásení sa na našej stránke v sekcii Vklady a výbery » Dotácia konta alebo na ktorejkoľvek pobočke.

  Platobné karty doba spracovania limity poplatok
VISA / VISA Electron ihneď min. 5 € podľa banky *
Mastercard / Maestro ihneď min. 5 € podľa banky *
Apple Pay (Visa, Maestro a Mastercard) ihneď min. 5 € podľa banky *
  Platby cez bankový portál doba spracovania limity poplatok
VÚB banka ihneď min. 5 € bez poplatku
Slovenská sporiteľňa ihneď min. 5 € bez poplatku
Tatra banka ihneď min. 5 € bez poplatku
Poštová banka ihneď min. 5 € bez poplatku
UniCredit Bank ihneď min. 5 € bez poplatku
ČSOB do 5 minút min. 5 € bez poplatku
Raiffeisen BANK do 5 minút min. 5 € bez poplatku
FIO banka do 5 minút min. 5 € bez poplatku
  Vklad na pobočke doba spracovania limity poplatok
v hotovosti na všetkých pobočkách ihneď min. 1 € bez poplatku
  Kupóny doba spracovania limity poplatok
Paysafecard ihneď min. 5 € 5 % z transakcie
Fortuna kupón v Tabak Press/Slovnaft ihneď min. 2 €
max. 100 €
bez poplatku
SMS platba ihneď 5 € / 10 € / 20 € 10 % z vkladu **

* Výška poplatkov za jednotlivé spôsoby vkladov na hráčske konto je uvedená v tabuľke vyššie. Niektoré banky si však môžu účtovať dodatočné poplatky na základe ich platných cenníkov. Pre bližšie informácie kontaktujte vašu banku.

** Poplatok bude zúčtovaný zo strany mobilného operátora vo faktúre alebo priamo zo zostatku kreditu.

 

Platba kartou je bezpečná

  • Údaje o svojej platobnej karte zadávate priamo do systému nášho partnera spoločnosti Nuvei, ktorý podlieha bezpečnostnej certifikácii kartových asociácií Visa a Mastercard (Level 1 PCI-DSS certifikácia). Nikto zo zamestnancov spoločnosti FORTUNA SK ani Nuvei nemá prístup ku kompletným údajom o Vašej platobnej karte.
  • Nuvei kartu overí, zablokuje čiastku a nám len vráti informáciu, že prevod prebehol správne. Na základe tejto informácie je Vám navýšený kredit o príslušnú čiastku.

Pokiaľ banka nepotvrdí platbu Vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

- Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne alebo karta exspirovala.
- Na Vašom účte nie je dostatok finančných prostriedkov alebo ste už vyčerpali limit pre transakcie.
- Vašu kartu nie je možné použiť pre platbu prostredníctvom internetu, v tomto prípade sa obráťte na Vašu banku.